بیانیه اداره کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

اداره کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن بیانیه این اداره کل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی 

 امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.

روز قدس، روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان استوار خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید.

اداره کل بهزیستی مازندران نیز همواره  با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب که در اولویت آن دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان است، مقتدرانه ایستاده‌ است.

ما، خانواده بزرگ بهزیستی مازندران نیز همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهیم بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان برسانیم و آماده ایم در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کنیم.

«روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران»

کد خبر 77375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد